Belgian Lions genomineerd voor Ploeg van het Jaar

Op 19 december gaat het Sportgala in De Panne door. De Belgian Lions zijn genomineerd voor de trofee Ploeg van het Jaar. Eddy Casteels voor Coach van het Jaar en Sam Van Rossom en Pierre-Antoine Gillet voor Sportman van het Jaar.

Tien ploegen fonkelen op de lijst van voor de trofee Ploeg van het Jaar. De Belgian Lions zijn er na de mooie dertiende plaats op het EK en de bevestiging van een stek in de top 16 in Europa dus bij.

Belgisch Speler van het Jaar Pierre-Antoine Gillet (Telenet Oostende) en Sam Van Rossom (Valencia) zijn dan weer genomineerd voor Sportman van het Jaar. Bondscoach Eddy Casteels (Zorg en Zekerheid Leiden) voor de trofee Coach van het Jaar.  Congrats!!

Woensdag 18 november wordt de lijst van alle trofeeën teruggebracht naar drie supernominaties. Het Sportgala is op 19 december!